free counters

17 nov 2010

Westerpark herfst 2010










Het lijkt wel het menselijk brein!


Het was een prachtige herfstdag


Schitterende zonnestralen


Mooi hé?


Mooie wolkenpartijen




Dit lijken wel snoepjes

Na een wandeling in het Westerpark in Zoetermeer gewapend met mijn fototoestel, heb ik deze mooie reeks foto's foto's genomen. Een prachtig resultaat, echt wat je zoal in de herfst kunt verwachten. Ik was verbaasd dat er nog zoveel moois te zien was. Dit is dus het resultaat.
Geniet er van, zoals ik er van genoten heb.

6 opmerkingen:

Teté M. Jorge zei

WOW! Wonderful photos!

I miss you, Joke! How's everythingg with you?

Cheers.

Kisses with love.

Walter zei

Hoi Joke ik heb weer even je foto's bewonderd! Groetjes

Josephine zei

Geweldig...deze foto's zijn zeker het bewonderen waard. Wat een schoonheid kwam er nog op je pad, schitterend al die bijzondere soorten paddestoelen. En je reflectiefoto's zijn van grote schoonheid. En dat je van deze prachtige wandelinhg genoten hebt, moge duidelijk zijn. Fijn dat ik ook even deze wandeling mocht maken...

Fijne dag,
Lieve groet, Josephine

Anoniem zei

Herfst, wat geeft het prachtige kleuren he. En dan zeker met die mooie warme zonnestralen erbij, en die luchten. Prachtig!
Fijn weekend,
groetjes Jacqie

Unknown zei

Dag Joke,
Prachtige herfstfoto's, zeg! Omdat ik al een poosje geen blog-rondje had gemaakt, direct ook even teruggekeken. Leuke foto's van je vakantie. En dan nu weer lekker aan het schilderen. Geniet er van! Hoorde dat je mijn moeder hebt gebeld, vond ze ontzettend leuk!
Fijne dag nog en lieve groet,
Marja

will-Art zei

Alweer een bijzonder mooie reeks!