free counters

15 feb 2011

Rottemeren 2011

Zo, eindelijk weer eens wat foto's gemaakt tijdens onze wandeling bij de Rottemeren.
De natuur is al heftig bezig zich voor tebereiden op het voorjaar, dat is al duidelijk te zien.
Af en toe nog een zwammetje aan een boomstronk, maar verder beginnen de blaadjes toch al behoorlijk groen te kleuren.
Het was een beetje fris, maar we hebben aardig doorgestapt met de nodige fotostops er tussen door was het een geslaagde middag.
Prachtig om weer te zien hoe druk de dieren al weer bezig zijn om elkaar te versieren.
Ook dat heb ik weer vast gelegd.


















5 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Joke,
Zo dat is een schitterende 'oogst'. Wat is de natuur toch mooi. Je foto's zijn prachtig!! mes snijdt hier ook weer aan twee kanten: een zalige wandeling en een mooie 'opbrengst'. Dan is het ook weer lekker thuiskomen!
Ga straks nog even op m'n gemak wat oude posten van je bekijken. Want door de omstandigheden die je kent ben ik behoorlijk achterop geraakt met mijn visites aan iedereen.
Fijne avond en lieve groet ook aan Frans, Marja

Julie G. zei

Beautiful images! It looks like spring has sprung in your area. So nice to see color, since we have had an especially gray, cloudy, snowy winter here in the United States. You have captured so many stunning scenes! I'm especially fond of the photographs of the lovely birds in the water. A pleasure to view your wonderful blog!

de schoonheid van de natuur zei

Hoi Joke,
wat een geweldige foto's ik krijg beteen zin in de lente.
veel foto plezier Herman.

Deanna zei

Hi Joke!
I loved your photos. I think my favorite one is the sixth photo. They are all so lovely. I wish I lived in a place like that!

Deanna :D

Marco Luijken zei

Hoi Joke,
Wat een leuke foto's heb je gemaakt bij de Rottemeren. Grappig ook die opnames van die twee futen in het water, ze vormen met hun halzen bijna een hart. Erg mooi gedaan. Wat leuk dat je foto hobby combineert met aquarellen. Ik vind het ook erg leuk dat je volger bij me bent geworden en ook een spontane reactie hebt geplaatst bij mijn foto's van de Prairiehondjes. Uiteraard ga ik jouw ook volgen, zodat ik nog meer van je werk op je blog kan zien.

Groetjes en nog een fijne zondag,
Marco