free counters

4 jan 2012

Acryl bloemen

Acryl bloem op doek 60x80cm


3 opmerkingen:

Janny's Pictures zei

Mooie aquarellen maak je en ik weet hoe lastig dat is. Ik moet nodig ook weer eens gaan schilderen. Overigens doe ik niet veel aan aquarel alleen onderweg kleine schetjes die ik aquarelleer. Maar de tijd ontbreekt momenteel. Groetjes Janny

Marian zei

Hoi Joke, leuk dat je een berichtje bij me achter liet.
Wat maak jij mooie aquarellen...wil ik ook nog eens leren, maar ja..de tijd, daar heb ik een chronisch gebrek aan.
Je kan je helleborus het beste buiten in de volle grond planten, het is tenslotte van orgine geen kamerplant.
Hij houdt nu wel wat nachtvorst, dus even een paar daagjes wachten, tot het niet meer vriest, dan lekker buiten planten en wel water geven, en hopelijk slaat hij dan netjes aan .
Het beste is eerst aclimatiseren, dus even van binnen naar de garage ofzo verplaatsen, en daarna buiten planten...een helleborus kan normaal best wel veel koude verdragen,,.Ja, die Blogger is een vervelend iets, er is telkens weer een ander probleem..
Toch raar dat jij jou volgers niet ziet, heb je de helpdesk al eens geprobeerd..dat is een site, waar de problemen en hun oplossingen besproken worden, google misschien maar eens op 'problemen met blogger" dan kom je er denk ik wel bij uit

Unknown zei

Dag Joke,
Mooie werk heb je weer gemaakt. Ik kan het nu helemaal invoelen, want schilderen is heerlijk.Ga vanmiddag weer naar schilderles.
Het is alweer een jaar geleden dat mijn moeder overleed en heb een aardige herinnering op mijn blog gezet.
Fijne dag nog! Lieve groet, Marja