free counters

5 dec 2013

 
Wij hebben de gezelligheid al in huis gehaald, de boom staat!
 



5 opmerkingen:

Marco Luijken zei

Hoi Joke,
Ja bent er al helemaal klaar voor zie ik.
Het is altijd erg gezellig wanneer zo'n boom weer mooi opgetuigd staat, maar voordat hij staat...!! Pfff,..hihi...!!

Groetjes, Marco

Walter zei

Dit jaar denk ik eens geen boom op te zetten..maar als ik dit hier zie wordt het wel weer erg verleidelijk!
Ik wens jullie een leuke decembermaand.

Helma zei

Wat een mooie boom Joke :_)
Het glinstert je tegemoed. Wioj hadden hem een dag later ook staan hihi...

Ik zet mijn kerstwens dan ook hier maar neer.

Een paar hele fijne kerstdagen met al je geliefden om je heen en voor 2014 alle goed, moois, gezondheid en veel schilderwerken.

Lieve groetjs, Helma

will-Art zei

Wederkerige beste wensen voor mooie feesten.
Moge 2014 je veel geluk brengen en je gezond houden!

Rick zei

Prachtige fotos, vooral de laatste.