free counters

4 mei 2010

Voorjaarsbloemen in eigen tuin







Posted by Picasa

7 opmerkingen:

fotorantje zei

mmmm, genieten, zeker die paarse bloesems

http://blog.seniorennet.be/fotorantje

Josephine zei

Hoi Joke,

Kijk werkelijk mijn ogen uit, wat een schoonheden van foto's laat je hier zien. En wat zijn jou seringen al ver, bij mij zie je de knoppen ook wel zwellen maar nog lang niet zoals bij jou, werkelijk SCHITTEREND!!! Wat is deze tijd van het jaar toch heerlijk hé.

Een heel fijn weekend,
Lieve groet, Josephine

Unknown zei

Heerlijke tijd, hè Joke om nu door de tuin te lopen. Ik heb er ook zojuist mijn seringen opgezet. Wanneer ik de tuindeuren openzet ruik ik ze binnen helemaal. Zalig!
Fijn weekend nog!
Lieve groet, Marja

Walter zei

Hoi Joke, even een "tegenbezoekje" zoals dat heet. Leuk dat je mijn blog gaat volgen, alhoewel je net komt als ik het wat rustiger aan ga doen! Maar dat komt weer helemaal in orde hoor.
Zo nu en dan kom ik ook graag een hier neuzen.
Groetjes.
Walter.

Walter zei

Maar dat is heel apart Joke, ik krijg hier te lezen dat jij mij zélf geblokkeerd hebt!!
Hihihi, das nog eens techniek, zal ik dan maar zeggen!
We blijven het proberen!
Groetjes

Walter zei

het is via een omweg toch gelukt, erg vreemd hoor

Julian Gick zei

Dank u, dat Ik ben erg blij