free counters

10 jun 2010

Roos


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige roos en wat een droevig verhaal over je kleinkinderen,jammer vind ik dat mensen dat inzetten als er onenigheid is,ik hoop dat er ooit betere tijden aan breken,raar soms in het leven,ik zou willen dat ik een echte moeder had om leuke dingen mee te doen en sommige kunnen dat hebben en kiezen anders,fijne avond nog,lieve groet Joke.

Josephine zei

Jaaaaa het is je gelukt zie ik, nu vanaf vandaag zie ik voor de eerste keer je nieuwe post naar boven schieten. Schitterend deze roos, wat zijn het toch prachtige bloemen hé, echt genieten. Bij mij staat één klimroos ook la helemaal in bloei, wel zo'n dertig rozen zijn al opene en nog heel veel knoppen. Het is een doorbloeier dus dat wordt een zomer lang genieten.

Fijn weekend...
Lieve groet, Josephine

Haagje zei

Wat een schoonheid.

Liefs, Haagje